Treballs Fi de Grau> Pedagogia

L'ús del test cloze per escollir la lectura guiada a l'alumnat de 6è.

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:6716
    Autores:
    Rivera Vilchez, Francisco Jose
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2024-01-30
    Resumen: Disseny d'una prova de comprensió lectora "cloze" per a quatre centres educatius públics de la província de Tarragona perquè sigui una eina més pels docents amb l'objectius de detectat el nivell de lectura del seu alumnat i així seleccionar lectures adequades al seu nivell real. Design of a "cloze" reading comprehension test for four public educational centers in the province of Tarragona so that it is another tool for teachers with the aim of detecting the reading level of their students and thus selecting appropriate readings for their level real
    Materia: Educació
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
    Departamento: Pedagogia
    Estudiante: Rivera Vilchez, Francisco Jose
    Curso académico: 2022-2023
    Título en diferentes idiomas: The use of the cloze test to choose guided reading for 6th grade students. El uso del test cloze para escoger la lectura guiada del alumnado de sexto.
    Fecha de la defensa del treball: 2023-06-13
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: comprensió lectora, lectura, prova reading comprehension, reading, test comprensión lectora, lectura, prueba
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: L'ús del test cloze per escollir la lectura guiada a l'alumnat de 6è.
    Director del proyecto: David Melgar Bometón
    Enseñanza(s): Educació Primària
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciencias de la educación
    Educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar