Treballs Fi de Grau> Pedagogia

L'autoavaluació a Cicle Inicial aplicada a les Ciències Socials: Estudi de Cas

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:6752
    Autors:
    Cardona Ràmia, Oriol 
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2024-02-01
    Resum: In this work, a case study has been made in a school in Lleida where two evaluation instruments have been implemented, the Exit Ticket and the Checklist, in order to promote the self-evaluation of students, making he was more aware of what he was learning and increased his capacity for metacognition. En aquest treball s'ha fet un estudi de cas en una escola de Lleida on s'han implementat dos instruments d'avaluació, l'Exit Ticket i la Checklist, per tal d'afavorir l'autoavaluació de l'alumnat, fent que fós més conscient del que estava aprenent i incrementant la seva capacitat de metacognició.
    Matèria: Educació
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Departament: Pedagogia
    Estudiant: Cardona Ràmia, Oriol 
    Curs acadèmic: 2022-2023
    Títol en diferents idiomes: La autoevaluación en Ciclo Inicial aplicada a las Ciencias Sociales: Estudio de Caso Self-assessment in the Initial Cycle applied to the Social Sciences: Case Study
    Data de la defensa del treball: 2023-06-12
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: Autoavaluación, Ciclo Inicial, Ciencias Sociales Self-assesment, Initial Cycle, Social Sciences Autoavaluació, Cicle Inicial, Ciències Socials
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: L'autoavaluació a Cicle Inicial aplicada a les Ciències Socials: Estudi de Cas
    Director del projecte: Saltó Echevarria, Maria 
    Ensenyament(s): Educació Primària
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar