Data d'alta al repositori: 2024-02-01
Resum: In this work, a case study has been made in a school in Lleida where two evaluation instruments have been implemented, the Exit Ticket and the Checklist, in order to promote the self-evaluation of students, making he was more aware of what he was learning and increased his capacity for metacognition. En aquest treball s'ha fet un estudi de cas en una escola de Lleida on s'han implementat dos instruments d'avaluació, l'Exit Ticket i la Checklist, per tal d'afavorir l'autoavaluació de l'alumnat, fent que fós més conscient del que estava aprenent i incrementant la seva capacitat de metacognició.
Matèria: Educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departament: Pedagogia
Estudiant: Cardona Ràmia, Oriol
Curs acadèmic: 2022-2023
Títol en diferents idiomes: La autoevaluación en Ciclo Inicial aplicada a las Ciencias Sociales: Estudio de Caso Self-assessment in the Initial Cycle applied to the Social Sciences: Case Study
Data de la defensa del treball: 2023-06-12
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Autoavaluación, Ciclo Inicial, Ciencias Sociales Self-assesment, Initial Cycle, Social Sciences Autoavaluació, Cicle Inicial, Ciències Socials
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: L'autoavaluació a Cicle Inicial aplicada a les Ciències Socials: Estudi de Cas
Director del projecte: Saltó Echevarria, Maria
Ensenyament(s): Educació Primària
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)