Creation date in repository: 2024-02-01
Abstract: In this work, a case study has been made in a school in Lleida where two evaluation instruments have been implemented, the Exit Ticket and the Checklist, in order to promote the self-evaluation of students, making he was more aware of what he was learning and increased his capacity for metacognition. En aquest treball s'ha fet un estudi de cas en una escola de Lleida on s'han implementat dos instruments d'avaluació, l'Exit Ticket i la Checklist, per tal d'afavorir l'autoavaluació de l'alumnat, fent que fós més conscient del que estava aprenent i incrementant la seva capacitat de metacognició.
Subject: Educació
Language: cat
Subject areas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Department: Pedagogia
Student: Cardona Ràmia, Oriol
Academic year: 2022-2023
Title in different languages: La autoevaluación en Ciclo Inicial aplicada a las Ciencias Sociales: Estudio de Caso Self-assessment in the Initial Cycle applied to the Social Sciences: Case Study
Work's public defense date: 2023-06-12
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: Autoavaluación, Ciclo Inicial, Ciencias Sociales Self-assesment, Initial Cycle, Social Sciences Autoavaluació, Cicle Inicial, Ciències Socials
Confidenciality: No
Title in original language: L'autoavaluació a Cicle Inicial aplicada a les Ciències Socials: Estudi de Cas
Project director: Saltó Echevarria, Maria
Education area(s): Educació Primària
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)