Treballs Fi de Grau> Pedagogia

L'autoavaluació a Cicle Inicial aplicada a les Ciències Socials: Estudi de Cas

  • Identification data

    Identifier: TFG:6752
    Authors:
    Cardona Ràmia, Oriol 
  • Others:

    Creation date in repository: 2024-02-01
    Abstract: In this work, a case study has been made in a school in Lleida where two evaluation instruments have been implemented, the Exit Ticket and the Checklist, in order to promote the self-evaluation of students, making he was more aware of what he was learning and increased his capacity for metacognition. En aquest treball s'ha fet un estudi de cas en una escola de Lleida on s'han implementat dos instruments d'avaluació, l'Exit Ticket i la Checklist, per tal d'afavorir l'autoavaluació de l'alumnat, fent que fós més conscient del que estava aprenent i incrementant la seva capacitat de metacognició.
    Subject: Educació
    Language: cat
    Subject areas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Department: Pedagogia
    Student: Cardona Ràmia, Oriol 
    Academic year: 2022-2023
    Title in different languages: La autoevaluación en Ciclo Inicial aplicada a las Ciencias Sociales: Estudio de Caso Self-assessment in the Initial Cycle applied to the Social Sciences: Case Study
    Work's public defense date: 2023-06-12
    Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Keywords: Autoavaluación, Ciclo Inicial, Ciencias Sociales Self-assesment, Initial Cycle, Social Sciences Autoavaluació, Cicle Inicial, Ciències Socials
    Confidenciality: No
    Title in original language: L'autoavaluació a Cicle Inicial aplicada a les Ciències Socials: Estudi de Cas
    Project director: Saltó Echevarria, Maria 
    Education area(s): Educació Primària
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Keywords:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar