Fecha de alta en el repositorio: 2024-02-01
Resumen: In this work, a case study has been made in a school in Lleida where two evaluation instruments have been implemented, the Exit Ticket and the Checklist, in order to promote the self-evaluation of students, making he was more aware of what he was learning and increased his capacity for metacognition. En aquest treball s'ha fet un estudi de cas en una escola de Lleida on s'han implementat dos instruments d'avaluació, l'Exit Ticket i la Checklist, per tal d'afavorir l'autoavaluació de l'alumnat, fent que fós més conscient del que estava aprenent i incrementant la seva capacitat de metacognició.
Materia: Educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Cardona Ràmia, Oriol
Curso académico: 2022-2023
Título en diferentes idiomas: La autoevaluación en Ciclo Inicial aplicada a las Ciencias Sociales: Estudio de Caso Self-assessment in the Initial Cycle applied to the Social Sciences: Case Study
Fecha de la defensa del treball: 2023-06-12
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Autoavaluación, Ciclo Inicial, Ciencias Sociales Self-assesment, Initial Cycle, Social Sciences Autoavaluació, Cicle Inicial, Ciències Socials
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: L'autoavaluació a Cicle Inicial aplicada a les Ciències Socials: Estudi de Cas
Director del proyecto: Saltó Echevarria, Maria
Enseñanza(s): Educació Primària
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)