Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Pla de millora: Llengua de Signes Catalana a l'aula

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:6971
    Autors:
    Morales Morán, Nerea
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2024-03-22
    Resum: La escuela La Gredera promueve un espacio de aprendizaje en convivencia, fomentando relaciones positivas para el éxito educativo. Se adapta a los cambios y forma a ciudadanos responsables por una sociedad más justa y respetuosa. Su distintivo es la mirada 360, que ofrece mayores oportunidades educativas considerando las necesidades individuales de los alumnos. Implementan un proyecto de Lengua de Signos Catalana para fomentar la inclusión de los alumnos con discapacidad auditiva. Durante cuatro cursos, se incorpora en el aula y se garantiza la accesibilidad e inclusión de los alumnos sordos. Se realizan formaciones docentes y se promueve el respeto hacia la diversidad para servir como modelo a otros centros educativos. La Gredera school promotes a learning space in coexistence, fostering positive relationships for educational success. It adapts to changes and forms responsible citizens for a fairer and more respectful society. Its distinctive feature is the 360-view, which offers more educational opportunities considering the individual needs of students. They implement a Catalan Sign Language project to promote the inclusion of hearing impaired students. During four years, he joins the classroom and guarantees the accessibility and inclusion of deaf students. Teacher training is carried out and respect for diversity is promoted to serve as a model for other educational centers. L'escola La Gredera promou un espai d'aprenentatge en convivència, fomentant relacions positives per a l'èxit educatiu. S'adapta als canvis i forma ciutadans responsables per una societat més justa i respectuosa. El seu distintiu és la mirada 360, que ofereix més oportunitats educatives considerant les necessitats individuals dels alumnes. Implementen un projecte de Llengua de Signes Catalana per fomentar la inclusió dels alumnes amb discapacitat auditiva. Durant quatre cursos, s'incorpora a l'aula i es garanteix l'accessibilitat i inclusió dels alumnes sords. Es realitzen formacions docents i es promou el respecte cap a la diversitat per servir com a model a altres centres educatius.
    Matèria: Llenguatge de signes
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Departament: Pedagogia
    Estudiant: Morales Morán, Nerea
    Curs acadèmic: 2022-2023
    Títol en diferents idiomes: Plan de mejora: Llengua de Signos Catalana en el aula Improvement project: Catalan Sign Language in classroom Pla de millora: Llengua de Signes Catalana a l'aula
    Data de la defensa del treball: 2023-06-06
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: inclusión, Lengua de Signos Catalana, diversidad inclusion, Catalan Sign Language, diversity inclusió, Llengua de Signes Catalana, diversitat
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: Pla de millora: Llengua de Signes Catalana a l'aula
    Director del projecte: Domingo Urbaneja, Màrius
    Ensenyament(s): Educació Primària
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Llenguatge de signes
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar