Data d'alta al repositori: 2022-04-04
Resum: Este trabajo de fin de grado propone un plan de mejora para el aula STEAM de la Escuela La Gredera, destacando la importancia del aprendizaje significativo y competencial. El plan se centra en la formación del profesorado y en el desarrollo de actividades prácticas que promueven el aprendizaje STEAM de los alumnos. Se busca fomentar la curiosidad, la creatividad y las conexiones entre las ciencias y otros ámbitos del STEAM. El objetivo es proporcionar a los alumnos una educación inclusiva, dinámica y actualizada en las necesidades del mundo actual, utilizando las ciencias experimentales y un enfoque interdisciplinario. This thesis proposes an improvement plan for the STEAM classroom at Escola La Gredera, highlighting the importance of meaningful and competent learning. The plan focuses on teacher training and the development of practical activities that promote students' STEAM learning. It seeks to foster curiosity, creativity and connections between the sciences and the other areas of STEAM. The aim is to provide students with an inclusive, dynamic and updated education to the needs of today's world, using experimental sciences and an interdisciplinary approach. Aquest treball de final de grau proposa un pla de millora per a l'aula STEAM de l'Escola La Gredera, destacant la importància de l'aprenentatge significatiu i competencial. El pla es cenra en la formació del professorat i en el desenvolupament d'activitats pràctiques que promouen l'aprenentatge STEAM dels alumnes. Es busca fomentar la curiositat, la creativitat i les connexions entre les ciències i els altres àmbits de l'STEAM. L'objectiu és proporcionar als alumnes una educació inclusiva, dinàmica i actualitzada a les necessitats del món actual, utilitzant les ciències experimentals i un enfocament interdisciplinari.
Matèria: Aprenentatge
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departament: Pedagogia
Estudiant: Cros Princep, Maria
Curs acadèmic: 2022-2023
Títol en diferents idiomes: Transformando las aulas: La innovación STEAM Transforming the classrooms: STEAM innovation Transformant les aules: La innovació STEAM
Data de la defensa del treball: 2023-06-06
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: aprendizaje significativo, enfoque interdisciplinario, integración de los conocimientos meaningful learning, interdisciplinary approach, integration of knowledge aprenentatge significatiu, enfocament interdisciplinari, integració dels coneixements
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Transformant les aules: La innovació STEAM
Director del projecte: Domingo Urbaneja, Màrius
Ensenyament(s): Educació Primària
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)