Data d'alta al repositori: 2024-04-05
Resum: Este Trabajo de Fin de Grado muestra un análisis detallado de las estrategias de Revenue Management aplicadas por uno de los campings más influyentes de la Costa Dorada, el Tamarit Beach Resort. Los aspectos analizados se enfocan en el producto, segmentación de cliente, precio, distribución, competencia y antelación de la demanda, proponiendo posibles acciones de mejora para aumentar sus beneficios y obtener unos mejores resultados. Aquest Treball de Fi de Grau mostra una anàlisi detallada de les estratègies de Revenue Management aplicades per un dels càmpings més influents de la Costa Daurada, el Tamarit Beach Resort. Els aspectes analitzats s'enfoquen en el producte, segmentació de client, preu, distribució, competència i antelació de la demanda, proposant possibles accions de millora per a augmentar els seus beneficis i obtenir uns millors resultats.
Matèria: Turisme
Idioma: spa
Àrees temàtiques: Turismo y ocio Tourism and leisure Turisme i oci
Departament: Geografia
Estudiant: Martínez Souché, Marc
Curs acadèmic: 2023-2024
Títol en diferents idiomes: Proyecto de Revenue Management: Camping Tamarit Beach Resort Revenue Management Project: Tamarit Beach Resort Camping Projecte de Revenue Management: Camping Tamarit Beach Resort
Data de la defensa del treball: 2024-03-08
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: camping, Revenue Management, marketing camping, Revenue Management, marketing càmping, Revenue Management, màrqueting
Confidencialitat: No
Crèdits del TFG: 6
Títol en la llengua original: Proyecto de Revenue Management: Camping Tamarit Beach Resort
Director del projecte: Álvarez Ferrer, Antonio
Ensenyament(s): Turisme
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)