Data d'alta al repositori: 2024-06-28
Resum: Aquest article mostra una anàlisi de l'evolució i les diferents legislacions que han marcat la transformació de l'escolarització de l'alumnat amb NEE. Aturar-nos en la definició i la implementació del model d'escola introduït a partir de la legislació educativa de l'any 2006 i ratificada en l'actual legislació. Un dels objectius d'aquest article és donar veu als professionals de l'educació especial sobre el model d'escola inclusiva, com els canvis de perspectiva educativa que l'envolten. Utilitzant una metodologia qualitativa, basada en l'observació participant, enquestes i entrevistes. Amb l'actual model educatiu,la implementació d'aquest model provocarà una exclusió dintre de la inclusió d'aquests alumnes.
Matèria: Treball social
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Trabajo social Social Work Treball social
Departament: Antropologia, Filosofia i Treball Social
Estudiant: Cantero Almazan, Ona
Curs acadèmic: 2022-2023
Títol en diferents idiomes: El modelo de escuela inclusiva The model of inclusive schooling El model d'escola inclusiva
Data de la defensa del treball: 2023-06-27
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Inclusión, nee (necesidades educativas especiales), modelos de escolarización Inclusion. sen (special educational needs), models of schooling Inclusió, nee (necessitats educatives especials), models d’escolarització
Confidencialitat: No
Crèdits del TFG: 6
Títol en la llengua original: El model d'escola inclusiva
Director del projecte: Torrens Bonet, Ramona
Ensenyament(s): Treball Social
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)