Treballs Fi de Grau> Antropologia, Filosofia i Treball Social

El model d'escola inclusiva

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:7203
  • Autors:

    Cantero Almazan, Ona
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2024-06-28
    Resum: Aquest article mostra una anàlisi de l'evolució i les diferents legislacions que han marcat la transformació de l'escolarització de l'alumnat amb NEE. Aturar-nos en la definició i la implementació del model d'escola introduït a partir de la legislació educativa de l'any 2006 i ratificada en l'actual legislació. Un dels objectius d'aquest article és donar veu als professionals de l'educació especial sobre el model d'escola inclusiva, com els canvis de perspectiva educativa que l'envolten. Utilitzant una metodologia qualitativa, basada en l'observació participant, enquestes i entrevistes. Amb l'actual model educatiu,la implementació d'aquest model provocarà una exclusió dintre de la inclusió d'aquests alumnes.
    Matèria: Treball social
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Trabajo social Social Work Treball social
    Departament: Antropologia, Filosofia i Treball Social
    Estudiant: Cantero Almazan, Ona
    Curs acadèmic: 2022-2023
    Títol en diferents idiomes: El modelo de escuela inclusiva The model of inclusive schooling El model d'escola inclusiva
    Data de la defensa del treball: 2023-06-27
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: Inclusión, nee (necesidades educativas especiales), modelos de escolarización Inclusion. sen (special educational needs), models of schooling Inclusió, nee (necessitats educatives especials), models d’escolarització
    Confidencialitat: No
    Crèdits del TFG: 6
    Títol en la llengua original: El model d'escola inclusiva
    Director del projecte: Torrens Bonet, Ramona
    Ensenyament(s): Treball Social
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Trabajo social
    Social Work
    Treball social
    Treball social
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar