Fecha de alta en el repositorio: 2024-06-28
Resumen: Aquest article mostra una anàlisi de l'evolució i les diferents legislacions que han marcat la transformació de l'escolarització de l'alumnat amb NEE. Aturar-nos en la definició i la implementació del model d'escola introduït a partir de la legislació educativa de l'any 2006 i ratificada en l'actual legislació. Un dels objectius d'aquest article és donar veu als professionals de l'educació especial sobre el model d'escola inclusiva, com els canvis de perspectiva educativa que l'envolten. Utilitzant una metodologia qualitativa, basada en l'observació participant, enquestes i entrevistes. Amb l'actual model educatiu,la implementació d'aquest model provocarà una exclusió dintre de la inclusió d'aquests alumnes.
Materia: Treball social
Idioma: cat
Áreas temáticas: Trabajo social Social Work Treball social
Departamento: Antropologia, Filosofia i Treball Social
Estudiante: Cantero Almazan, Ona
Curso académico: 2022-2023
Título en diferentes idiomas: El modelo de escuela inclusiva The model of inclusive schooling El model d'escola inclusiva
Fecha de la defensa del treball: 2023-06-27
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Inclusión, nee (necesidades educativas especiales), modelos de escolarización Inclusion. sen (special educational needs), models of schooling Inclusió, nee (necessitats educatives especials), models d’escolarització
Confidencialidad: No
Créditos del TFG: 6
Título en la lengua original: El model d'escola inclusiva
Director del proyecto: Torrens Bonet, Ramona
Enseñanza(s): Treball Social
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)