Creation date in repository: 2024-06-28
Abstract: Aquest article mostra una anàlisi de l'evolució i les diferents legislacions que han marcat la transformació de l'escolarització de l'alumnat amb NEE. Aturar-nos en la definició i la implementació del model d'escola introduït a partir de la legislació educativa de l'any 2006 i ratificada en l'actual legislació. Un dels objectius d'aquest article és donar veu als professionals de l'educació especial sobre el model d'escola inclusiva, com els canvis de perspectiva educativa que l'envolten. Utilitzant una metodologia qualitativa, basada en l'observació participant, enquestes i entrevistes. Amb l'actual model educatiu,la implementació d'aquest model provocarà una exclusió dintre de la inclusió d'aquests alumnes.
Subject: Treball social
Language: cat
Subject areas: Trabajo social Social Work Treball social
Department: Antropologia, Filosofia i Treball Social
Student: Cantero Almazan, Ona
Academic year: 2022-2023
Title in different languages: El modelo de escuela inclusiva The model of inclusive schooling El model d'escola inclusiva
Work's public defense date: 2023-06-27
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: Inclusión, nee (necesidades educativas especiales), modelos de escolarización Inclusion. sen (special educational needs), models of schooling Inclusió, nee (necessitats educatives especials), models d’escolarització
Confidenciality: No
TFG credits: 6
Title in original language: El model d'escola inclusiva
Project director: Torrens Bonet, Ramona
Education area(s): Treball Social
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)