Data d'alta al repositori: 2024-06-28
Resum: Aquest treball té l’objectiu d’analitzar els estereotips de gènere presents en els contes infantils que expliquen en l’etapa de l’Educació Infantil d’una escola del Baix Penedès. Per poder fer l’anàlisi s’empra una taula de recollida de dades observant tant il·lustracions com textos. També, es realitza un grup de discussió amb alumnat d’I5 per conèixer els pensaments envers l’aspecte. Entre els resultats cal destacar que en els contes proporcionats encara hi ha certs estereotips de gènere i que els contes, de moment, no tenen un gran impacte en els infants perquè les respostes estan basades en el seu context social proper.
Matèria: Educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació
Departament: Psicologia
Estudiant: Lorenzo Montesinos, Daniel
Curs acadèmic: 2023-2024
Títol en diferents idiomes: Los cuentos infantiles como posibles transmisores de estereotipos de género Children's stories are possible transmitters of gender stereotypes Els contes infantils com a possibles transmissors d'estereotips de gènere
Data de la defensa del treball: 2024-06-13
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Estereotipos de géneros, cuentos infantiles, educación infantil. Gender stereotypes, children’s stories, early childhood education. Estereotips de gènere, contes infantils, educació infantil.
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Els contes infantils com a possibles transmissors d'estereotips de gènere
Director del projecte: Susín Ballesteros, Iolanda
Ensenyament(s): Educació Infantil
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)