Fecha de alta en el repositorio: 2024-06-28
Resumen: Aquest treball té l’objectiu d’analitzar els estereotips de gènere presents en els contes infantils que expliquen en l’etapa de l’Educació Infantil d’una escola del Baix Penedès. Per poder fer l’anàlisi s’empra una taula de recollida de dades observant tant il·lustracions com textos. També, es realitza un grup de discussió amb alumnat d’I5 per conèixer els pensaments envers l’aspecte. Entre els resultats cal destacar que en els contes proporcionats encara hi ha certs estereotips de gènere i que els contes, de moment, no tenen un gran impacte en els infants perquè les respostes estan basades en el seu context social proper.
Materia: Educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació
Departamento: Psicologia
Estudiante: Lorenzo Montesinos, Daniel
Curso académico: 2023-2024
Título en diferentes idiomas: Los cuentos infantiles como posibles transmisores de estereotipos de género Children's stories are possible transmitters of gender stereotypes Els contes infantils com a possibles transmissors d'estereotips de gènere
Fecha de la defensa del treball: 2024-06-13
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Estereotipos de géneros, cuentos infantiles, educación infantil. Gender stereotypes, children’s stories, early childhood education. Estereotips de gènere, contes infantils, educació infantil.
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Els contes infantils com a possibles transmissors d'estereotips de gènere
Director del proyecto: Susín Ballesteros, Iolanda
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)