Treballs Fi de Grau> Pedagogia

GESTIÓ DE LA FRUSTRACIÓ I RECONEIXEMENT DE LES EMOCIONS AL SEGON CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:7221
    Autors:
    MARTÍNEZ RODRÍGUEZ, IRENE
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2024-06-28
    Resum: Aquest Treball Final de Grau proposa una millora en l'educació emocional durant la segona etapa de la infància, buscant ensenyar als infants a gestionar les seves emocions. Es presenta un marc teòric sobre les emocions, l'educació emocional, situacions de frustració infantil i tècniques de relaxació. També inclou un disseny metodològic amb experiments i activitats realitzades en una aula d'I5 d'una escola de Castelldefels, Barcelona. Finalment, s'analitzen els resultats obtinguts a partir de graelles d'observació i avaluació per verificar l'efectivitat de les activitats implementades en la millora de la gestió emocional infantil.
    Matèria: Educació
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciències de l'educació
    Departament: Pedagogia
    Estudiant: MARTÍNEZ RODRÍGUEZ, IRENE
    Curs acadèmic: 2023-2024
    Títol en diferents idiomes: GESTIÓN DE LA FRUSTRACIÓN I RECONOCIMIENTO DE LAS EMOCIONES EN EL SEGUNDO CICLO DE EDUCACIÓN INFANTIL MANAGEMENT OF FRUSTRATION AND RECOGNITION OF EMOTIONS IN THE SECOND CYCLE OF NURSERY EDUCATION GESTIÓ DE LA FRUSTRACIÓ I RECONEIXEMENT DE LES EMOCIONS AL SEGON CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL
    Data de la defensa del treball: 2024-06-13
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: Emociones, gestión emocional, técnicas de relajación. Emotions, emotional management, relaxation techniques. Emocions, gestió emocional, tècniques de relaxació.
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: GESTIÓ DE LA FRUSTRACIÓ I RECONEIXEMENT DE LES EMOCIONS AL SEGON CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL
    Director del projecte: Fortuny Lahoz, Montserrat
    Ensenyament(s): Educació Infantil
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciències de l'educació
    Educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar