Fecha de alta en el repositorio: 2024-06-28
Resumen: Aquest Treball Final de Grau proposa una millora en l'educació emocional durant la segona etapa de la infància, buscant ensenyar als infants a gestionar les seves emocions. Es presenta un marc teòric sobre les emocions, l'educació emocional, situacions de frustració infantil i tècniques de relaxació. També inclou un disseny metodològic amb experiments i activitats realitzades en una aula d'I5 d'una escola de Castelldefels, Barcelona. Finalment, s'analitzen els resultats obtinguts a partir de graelles d'observació i avaluació per verificar l'efectivitat de les activitats implementades en la millora de la gestió emocional infantil.
Materia: Educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: MARTÍNEZ RODRÍGUEZ, IRENE
Curso académico: 2023-2024
Título en diferentes idiomas: GESTIÓN DE LA FRUSTRACIÓN I RECONOCIMIENTO DE LAS EMOCIONES EN EL SEGUNDO CICLO DE EDUCACIÓN INFANTIL MANAGEMENT OF FRUSTRATION AND RECOGNITION OF EMOTIONS IN THE SECOND CYCLE OF NURSERY EDUCATION GESTIÓ DE LA FRUSTRACIÓ I RECONEIXEMENT DE LES EMOCIONS AL SEGON CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL
Fecha de la defensa del treball: 2024-06-13
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Emociones, gestión emocional, técnicas de relajación. Emotions, emotional management, relaxation techniques. Emocions, gestió emocional, tècniques de relaxació.
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: GESTIÓ DE LA FRUSTRACIÓ I RECONEIXEMENT DE LES EMOCIONS AL SEGON CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL
Director del proyecto: Fortuny Lahoz, Montserrat
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)