Treballs Fi de Grau> Pedagogia

GESTIÓ DE LA FRUSTRACIÓ I RECONEIXEMENT DE LES EMOCIONS AL SEGON CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL

  • Identification data

    Identifier: TFG:7221
  • Authors:

    MARTÍNEZ RODRÍGUEZ, IRENE
  • Others:

    Creation date in repository: 2024-06-28
    Abstract: Aquest Treball Final de Grau proposa una millora en l'educació emocional durant la segona etapa de la infància, buscant ensenyar als infants a gestionar les seves emocions. Es presenta un marc teòric sobre les emocions, l'educació emocional, situacions de frustració infantil i tècniques de relaxació. També inclou un disseny metodològic amb experiments i activitats realitzades en una aula d'I5 d'una escola de Castelldefels, Barcelona. Finalment, s'analitzen els resultats obtinguts a partir de graelles d'observació i avaluació per verificar l'efectivitat de les activitats implementades en la millora de la gestió emocional infantil.
    Subject: Educació
    Language: cat
    Subject areas: Ciències de l'educació
    Department: Pedagogia
    Student: MARTÍNEZ RODRÍGUEZ, IRENE
    Academic year: 2023-2024
    Title in different languages: GESTIÓN DE LA FRUSTRACIÓN I RECONOCIMIENTO DE LAS EMOCIONES EN EL SEGUNDO CICLO DE EDUCACIÓN INFANTIL MANAGEMENT OF FRUSTRATION AND RECOGNITION OF EMOTIONS IN THE SECOND CYCLE OF NURSERY EDUCATION GESTIÓ DE LA FRUSTRACIÓ I RECONEIXEMENT DE LES EMOCIONS AL SEGON CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL
    Work's public defense date: 2024-06-13
    Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Keywords: Emociones, gestión emocional, técnicas de relajación. Emotions, emotional management, relaxation techniques. Emocions, gestió emocional, tècniques de relaxació.
    Confidenciality: No
    Title in original language: GESTIÓ DE LA FRUSTRACIÓ I RECONEIXEMENT DE LES EMOCIONS AL SEGON CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL
    Project director: Fortuny Lahoz, Montserrat
    Education area(s): Educació Infantil
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Keywords:

    Ciències de l'educació
    Educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar