Data d'alta al repositori: 2024-06-28
Resum: L'Educació Infantil és considerada una etapa educativa vital per als infants, ja que durant els primers anys de vida es desenvolupen integralment. En aquest camí ple d'experiències, vivències i aprenentatges, la mestra és una peça clau; però, la societat té la mateixa percepció que les mestres d'Educació Infantil sobre la seva professió? Què s'ha de tenir en compte perquè la societat valori i reconegui la tasca fonamental de les mestres d'Educació Infantil? Aquesta recerca té l'objectiu de reconèixer i valorar la importància de les mestres d'Educació Infantil en el desenvolupament integral dels infants, i promoure el reconeixement social de la seva tasca educativa.
Matèria: Educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació
Departament: Pedagogia
Estudiant: Naranjo Villanueva, Mamen
Curs acadèmic: 2023-2024
Títol en diferents idiomes: El papel fundamental de la maestra en la Educación Infantil: desmontando estereotipos y valorando su contribución al aprendizaje integral The fundamental role of the teacher in Early Childhood Education: dismantling stereotypes and assessing their contribution to comprehensive learning El paper fonamental de la mestra a l'Educació Infantil: desmuntant estereotips i valorant la seva contribució a l'aprenentatge integral
Data de la defensa del treball: 2024-06-13
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Maestras de Educación Infantil, percepción social, valoración de la tarea de las maestras. Early childhood education teachers,social perception, assessment of the work of teachers. Mestres d’Educació Infantil, percepció social, valoració de la tasca de les mestres.
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: El paper fonamental de la mestra a l'Educació Infantil: desmuntant estereotips i valorant la seva contribució a l'aprenentatge integral
Director del projecte: Balanyà Rebollo, Judith
Ensenyament(s): Educació Infantil
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)