Fecha de alta en el repositorio: 2024-06-28
Resumen: L'Educació Infantil és considerada una etapa educativa vital per als infants, ja que durant els primers anys de vida es desenvolupen integralment. En aquest camí ple d'experiències, vivències i aprenentatges, la mestra és una peça clau; però, la societat té la mateixa percepció que les mestres d'Educació Infantil sobre la seva professió? Què s'ha de tenir en compte perquè la societat valori i reconegui la tasca fonamental de les mestres d'Educació Infantil? Aquesta recerca té l'objectiu de reconèixer i valorar la importància de les mestres d'Educació Infantil en el desenvolupament integral dels infants, i promoure el reconeixement social de la seva tasca educativa.
Materia: Educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Naranjo Villanueva, Mamen
Curso académico: 2023-2024
Título en diferentes idiomas: El papel fundamental de la maestra en la Educación Infantil: desmontando estereotipos y valorando su contribución al aprendizaje integral The fundamental role of the teacher in Early Childhood Education: dismantling stereotypes and assessing their contribution to comprehensive learning El paper fonamental de la mestra a l'Educació Infantil: desmuntant estereotips i valorant la seva contribució a l'aprenentatge integral
Fecha de la defensa del treball: 2024-06-13
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Maestras de Educación Infantil, percepción social, valoración de la tarea de las maestras. Early childhood education teachers,social perception, assessment of the work of teachers. Mestres d’Educació Infantil, percepció social, valoració de la tasca de les mestres.
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: El paper fonamental de la mestra a l'Educació Infantil: desmuntant estereotips i valorant la seva contribució a l'aprenentatge integral
Director del proyecto: Balanyà Rebollo, Judith
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)