Data d'alta al repositori: 2024-07-03
Resum: L’aturada cardiorespiratòria causa unes vint-i-cinc mil morts anuals a Espanya, que es considera que podrien ser potencialment evitables mitjançant la realització precoç de maniobres de reanimació cardiopulmonar par part dels testimonis presents en l’aturada. Formar a la població en aquestes maniobres permetria disminuir el nombre de morts i augmentar la qualitat de vida dels supervivents. L’etapa escolar pot ser un moment clau per formar a la societat en aquesta matèria, donat l’accés a gran part de la població i tenint en compte que és l’etapa en què els infants adquireixen la responsabilitat sobre la salut pròpia i dels altres.
Matèria: Infermeria
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Enfermería Nursing Infermeria
Departament: Infermeria
Estudiant: Biarnés Lluís, Paula
Curs acadèmic: 2023-2024
Títol en diferents idiomes: Efectividad de las intervenciones educativas de reanimación cardiopulmonar en la edad escolar. Papel de la infermera escolar. Revisión sistemática. Effectivity of educational interventions on cardiopulmonary resuscitation during compulsory education stage. School nurse’ role. Literature review. Efectivitat de les intervencions educatives de reanimació cardiopulmonar en l'edat escolar. Paper de la infermera escolar. Revisió sistemàtica.
Data de la defensa del treball: 2024-06-03
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Parada cardiorespiratoria (PCR), Enfermera escolar, Reanimación Cardiopulmonar Cardiorespiratory arrest, School nurse, Cardiopulmonary resuscitation. Parada cardiorespiratòria (PCR), Infermera escolar, Reanimació cardiopulmonar
Confidencialitat: No
Crèdits del TFG: 9
Títol en la llengua original: Efectivitat de les intervencions educatives de reanimació cardiopulmonar en l'edat escolar. Paper de la infermera escolar. Revisió sistemàtica.
Director del projecte: Espin Aguadé, Pablo
Ensenyament(s): Infermeria
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)