Fecha de alta en el repositorio: 2024-07-03
Resumen: L’aturada cardiorespiratòria causa unes vint-i-cinc mil morts anuals a Espanya, que es considera que podrien ser potencialment evitables mitjançant la realització precoç de maniobres de reanimació cardiopulmonar par part dels testimonis presents en l’aturada. Formar a la població en aquestes maniobres permetria disminuir el nombre de morts i augmentar la qualitat de vida dels supervivents. L’etapa escolar pot ser un moment clau per formar a la societat en aquesta matèria, donat l’accés a gran part de la població i tenint en compte que és l’etapa en què els infants adquireixen la responsabilitat sobre la salut pròpia i dels altres.
Materia: Infermeria
Idioma: cat
Áreas temáticas: Enfermería Nursing Infermeria
Departamento: Infermeria
Estudiante: Biarnés Lluís, Paula
Curso académico: 2023-2024
Título en diferentes idiomas: Efectividad de las intervenciones educativas de reanimación cardiopulmonar en la edad escolar. Papel de la infermera escolar. Revisión sistemática. Effectivity of educational interventions on cardiopulmonary resuscitation during compulsory education stage. School nurse’ role. Literature review. Efectivitat de les intervencions educatives de reanimació cardiopulmonar en l'edat escolar. Paper de la infermera escolar. Revisió sistemàtica.
Fecha de la defensa del treball: 2024-06-03
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Parada cardiorespiratoria (PCR), Enfermera escolar, Reanimación Cardiopulmonar Cardiorespiratory arrest, School nurse, Cardiopulmonary resuscitation. Parada cardiorespiratòria (PCR), Infermera escolar, Reanimació cardiopulmonar
Confidencialidad: No
Créditos del TFG: 9
Título en la lengua original: Efectivitat de les intervencions educatives de reanimació cardiopulmonar en l'edat escolar. Paper de la infermera escolar. Revisió sistemàtica.
Director del proyecto: Espin Aguadé, Pablo
Enseñanza(s): Infermeria
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)