Creation date in repository: 2024-07-03
Abstract: L’aturada cardiorespiratòria causa unes vint-i-cinc mil morts anuals a Espanya, que es considera que podrien ser potencialment evitables mitjançant la realització precoç de maniobres de reanimació cardiopulmonar par part dels testimonis presents en l’aturada. Formar a la població en aquestes maniobres permetria disminuir el nombre de morts i augmentar la qualitat de vida dels supervivents. L’etapa escolar pot ser un moment clau per formar a la societat en aquesta matèria, donat l’accés a gran part de la població i tenint en compte que és l’etapa en què els infants adquireixen la responsabilitat sobre la salut pròpia i dels altres.
Subject: Infermeria
Language: cat
Subject areas: Enfermería Nursing Infermeria
Department: Infermeria
Student: Biarnés Lluís, Paula
Academic year: 2023-2024
Title in different languages: Efectividad de las intervenciones educativas de reanimación cardiopulmonar en la edad escolar. Papel de la infermera escolar. Revisión sistemática. Effectivity of educational interventions on cardiopulmonary resuscitation during compulsory education stage. School nurse’ role. Literature review. Efectivitat de les intervencions educatives de reanimació cardiopulmonar en l'edat escolar. Paper de la infermera escolar. Revisió sistemàtica.
Work's public defense date: 2024-06-03
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: Parada cardiorespiratoria (PCR), Enfermera escolar, Reanimación Cardiopulmonar Cardiorespiratory arrest, School nurse, Cardiopulmonary resuscitation. Parada cardiorespiratòria (PCR), Infermera escolar, Reanimació cardiopulmonar
Confidenciality: No
TFG credits: 9
Title in original language: Efectivitat de les intervencions educatives de reanimació cardiopulmonar en l'edat escolar. Paper de la infermera escolar. Revisió sistemàtica.
Project director: Espin Aguadé, Pablo
Education area(s): Infermeria
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)