Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Conèixer el passat per a comprendre el present: recerca sobre el folklore calero i les seves aplicacions formatives a l'educació primària.

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:7445
  • Autors:

    Fortuna Gilabert, Manel
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2024-07-17
    Resum: “Conèixer el passat per a comprendre el present: recerca sobre el folklore Calero i les seves aplicacions formatives a l’Educació Primària” és un Treball de Fi de Grau (TFG) que se centra en l’estudi del folklore de l’Ametlla de Mar, un poble pescador de la província de Tarragona en el qual hi predomina la riquesa cultural i patrimonial.
    Matèria: Folklore
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
    Departament: Pedagogia
    Estudiant: Fortuna Gilabert, Manel
    Curs acadèmic: 2023-2024
    Títol en diferents idiomes: Conèixer el passat per a comprendre el present: recerca sobre el folklore calero i les seves aplicacions formatives a l'educació primària. Knowing the past to understand the present: research on calero folklore and its training applications in primary education. Conocer el pasado para comprender el presente: investigación sobre el folklore calero y sus aplicaciones formativas a la educación primaria.
    Data de la defensa del treball: 2024-06-11
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: Folklore calero, educació primària, identitat Calero folklore, primary education, identity Folklore calero, educación primaria, identidad
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: Conèixer el passat per a comprendre el present: recerca sobre el folklore calero i les seves aplicacions formatives a l'educació primària.
    Director del projecte: Boluda López, Pedro
    Ensenyament(s): Educació Primària
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciencias de la educación
    Folklore
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar