Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Conèixer el passat per a comprendre el present: recerca sobre el folklore calero i les seves aplicacions formatives a l'educació primària.

  • Identification data

    Identifier: TFG:7445
    Authors:
    Fortuna Gilabert, Manel
  • Others:

    Creation date in repository: 2024-07-17
    Abstract: “Conèixer el passat per a comprendre el present: recerca sobre el folklore Calero i les seves aplicacions formatives a l’Educació Primària” és un Treball de Fi de Grau (TFG) que se centra en l’estudi del folklore de l’Ametlla de Mar, un poble pescador de la província de Tarragona en el qual hi predomina la riquesa cultural i patrimonial.
    Subject: Folklore
    Language: cat
    Subject areas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
    Department: Pedagogia
    Student: Fortuna Gilabert, Manel
    Academic year: 2023-2024
    Title in different languages: Conèixer el passat per a comprendre el present: recerca sobre el folklore calero i les seves aplicacions formatives a l'educació primària. Knowing the past to understand the present: research on calero folklore and its training applications in primary education. Conocer el pasado para comprender el presente: investigación sobre el folklore calero y sus aplicaciones formativas a la educación primaria.
    Work's public defense date: 2024-06-11
    Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Keywords: Folklore calero, educació primària, identitat Calero folklore, primary education, identity Folklore calero, educación primaria, identidad
    Confidenciality: No
    Title in original language: Conèixer el passat per a comprendre el present: recerca sobre el folklore calero i les seves aplicacions formatives a l'educació primària.
    Project director: Boluda López, Pedro
    Education area(s): Educació Primària
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Keywords:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciencias de la educación
    Folklore
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar