Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Conèixer el passat per a comprendre el present: recerca sobre el folklore calero i les seves aplicacions formatives a l'educació primària.

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:7445
  • Autores:

    Fortuna Gilabert, Manel
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2024-07-17
    Resumen: “Conèixer el passat per a comprendre el present: recerca sobre el folklore Calero i les seves aplicacions formatives a l’Educació Primària” és un Treball de Fi de Grau (TFG) que se centra en l’estudi del folklore de l’Ametlla de Mar, un poble pescador de la província de Tarragona en el qual hi predomina la riquesa cultural i patrimonial.
    Materia: Folklore
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
    Departamento: Pedagogia
    Estudiante: Fortuna Gilabert, Manel
    Curso académico: 2023-2024
    Título en diferentes idiomas: Conèixer el passat per a comprendre el present: recerca sobre el folklore calero i les seves aplicacions formatives a l'educació primària. Knowing the past to understand the present: research on calero folklore and its training applications in primary education. Conocer el pasado para comprender el presente: investigación sobre el folklore calero y sus aplicaciones formativas a la educación primaria.
    Fecha de la defensa del treball: 2024-06-11
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: Folklore calero, educació primària, identitat Calero folklore, primary education, identity Folklore calero, educación primaria, identidad
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: Conèixer el passat per a comprendre el present: recerca sobre el folklore calero i les seves aplicacions formatives a l'educació primària.
    Director del proyecto: Boluda López, Pedro
    Enseñanza(s): Educació Primària
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciencias de la educación
    Folklore
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar