Treballs Fi de Grau> Gestió d'Empreses

Social Media Marketing: Plan de social media adaptado a la empresa Queen's

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:777
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG777
  • Autors:

    Bilello, Florencia
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2016-07-07
    Resum: El trabajo de final de grado Social Media Marketing: Elaborar un plan de Social Media para la empresa Queen’s se centra principalmente en un creciente campo en el mundo del marketing: el social media marketing y las nociones básicas que a continuación se aplicarán en la elaboración de un plan de marketing para Queen’s, la empresa escogida. Se estructura en dos grandes capítulos: el primero engloba una parte teórica describiendo la evolución de las tecnologías y su desarrollo hasta llegar a la aparición del Social Media. Asimismo, se explican las características, funcionalidades y el uso en marketing del conocido como marketing 2.0. El segundo capítulo incluye la parte práctica i.e. la elaboración del plan. Esencialmente, se considera la información incluida en el apartado anterior y se hacen una serie de propuestas orientadas a mejorar el funcionamiento y difusión de la empresa en cuestión y, en última instancia, facilitar la comprensión de la teoría. Para ello, primeramente se analiza la situación de “Queen’s”, sus competidores, el público objetivo y, por último, los objetivos del propio plan y las estrategias para conseguirlos. Finalmente, se incluye un plan de contenidos, un plan de crisis, un presupuesto y las instrucciones para realizar un futuro monitoreo. En conclusión, el trabajo pretende ofrecer un modelo para las empresas que quieran abrirse camino en las redes sociales. The final year project Social Media Marketing: Development of a plan of Social Media for the company Queen’s is mostly focused on the growing field in the area of marketing: the social media marketing and its basic notions that will be applied in the development of the marketing plan for Queen’s, the chosen company. This paper is structured in two main parts: the first one includes the theoretical framework describing the evolution of technology and its development until the creation of Social Media. Likewise, the characteristics, functionalities and use of the marketing 2.0 are also explained. The second section includes the practical part i.e. the development of the plan. Essentially, it considers the information presented in the previous section and it offers several proposals targeted at improving the company, the diffusion of the firm and, at last, facilitates the comprehension of the theory. For that, in the first place it analyses the “Queen’s” situation, its competitors, the targeted public and, at last, the objectives of the plan itself and the strategies to achieve them. Finally, it includes the plan of contents, a crisis plan, the budget and the instructions for carrying out a future monitoring. In conclusion, this project offers a model for the companies which want to open up a path into the social media. El treball de final de grau Social Media Màrqueting: Elaborar un pla de Social Media per a l'empresa Queen’s se centra principalment en un creixent camp al món del màrqueting: el social media màrqueting i les nocions bàsiques que a continuació s'aplicaran en l'elaboració d'un pla de màrqueting per Queen’s, l'empresa escollida. S'estructura en dos grans capítols: el primer engloba una part teòrica descrivint l'evolució de les tecnologies i el seu desenvolupament fins a arribar a l'aparició del Social Media. Així mateix, s'expliquen les característiques, funcionalitats i l'ús en màrqueting del conegut com a màrqueting 2.0. El segon capítol inclou la part pràctica i.i. l'elaboració del pla. Essencialment, es considera la informació inclosa a l'apartat anterior i es fan una sèrie de propostes orientades a millorar el funcionament i difusió de l'empresa en qüestió i, en última instància, facilitar la comprensió de la teoria. Per a això, primerament s'analitza la situació de “Queen’s”, els seus competidors, el públic objectiu i, finalment, els objectius del propi pla i les estratègies per aconseguir-los. Finalment, s'inclou un pla de continguts, un pla de crisi, un pressupost i les instruccions per realitzar un futur monitoreo. En conclusió, el treball pretén oferir un model per a les empreses que vulguin obrir-se camí a les xarxes socials.
    Matèria: Màrqueting
    Idioma: Castellà
    Àrees temàtiques: Ciencias de la información y comunicación Information and communication sciences Ciències de la informació i la comunicació
    Departament: Gestió d'Empreses
    Estudiant: Bilello, Florencia
    Curs acadèmic: 2015-2016
    Títol en diferents idiomes: Social Media Marketing: Plan de social media adaptado a la empresa Queen's Social Media Marketing: Development of a plan of Social Media for the company Queen’s Social Media Marketing: Pla de Social Media adaptat a la empresa Queen's
    Data de la defensa del treball: 2016-06-27
    Paraules clau: Social Media Marketing, Plan de Social Media Social Media Marketing, Plan of Social Media Social Media Marketing, Plà de Social Media
    Confidencialitat: No
    Crèdits del TFG: 6
    Títol en la llengua original: Social Media Marketing: Plan de social media adaptado a la empresa Queen's
    Director del projecte: Gené Albesa, Jaume
    Ensenyament(s): Administració i Direcció d'Empreses
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciencias de la información y comunicación
    Information and communication sciences
    Ciències de la informació i la comunicació
    Màrqueting
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar