Data d'alta al repositori: 2024-10-24
Resum: Este trabajo analiza la importancia de la comunicación en el sector industrial, tomando como ejemplo a Noxifer, S.L. Se combinan teorías y entrevistas para entender las estrategias de comunicación industrial. El marketing industrial requiere una estrategia específica para el mercado B2B. La comunicación y el branding eficaces, las relaciones sólidas y las ventas personalizadas son claves para el éxito. Noxifer implementa estrategias efectivas de comunicación tales como catálogos, redes sociales y un servicio de calidad. Se recomienda a Noxifer potenciar la formación técnica, crear una red de ingenieros, implementar una estrategia de comunicación testimonial y asumir compromiso con la responsabilidad social. This work analyzes the importance of communication in the industrial sector, taking as an example Noxifer, S.L. Theory and interviews are combined to understand industrial communication strategies. Industrial marketing requires a specific strategy for the B2B market. Effective communication and branding, strong relationships and personalized sales are keys to success. Noxifer implements effective communication strategies, such as catalogs, social networks and quality service. Noxifer is recommended to enhance technical training, create a network of engineers, implement a testimonial communication strategy and assume commitment to social responsibility. Aquest treball analitza la importància de la comunicació en el sector industrial, prenent com a exemple Noxifer, S.L. Es combinen teories i entrevistes per entendre les estratègies de comunicació industrial. El màrqueting industrial requereix una estratègia específica pel mercat B2B. La comunicació i el branding eficaços, les relacions sòlides i les vendes personalitzades són claus per a l'èxit. Noxifer implementa estratègies efectives de comunicació, com ara catàlegs, xarxes socials i un servei de qualitat. Es recomana a Noxifer potenciar la formació tècnica, crear una xarxa d'enginyers, implementar una estratègia de comunicació testimonial i assumir compromís amb la responsabilitat social.
Matèria: Màrqueting
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
Departament: Gestió d'Empreses
Estudiant: Rull Sans, Júlia
Curs acadèmic: 2023-2024
Títol en diferents idiomes: Estrategias de Comunicación en el Mercado Industrial: El Caso de Noxifer, S.L. Communication strategies in the Industrial Market: The Case of Noxifer, S.L.
Data de la defensa del treball: 2024-06-25
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Comunicación, Industrial, Noxifer, S.L. Communication, Industrial, Noxifer, S.L. Comunicació, Industrial, Noxifer, S.L.
Confidencialitat: Si
Títol en la llengua original: Estratègies de Comunicació en el Mercat Industrial: El Cas de Noxifer, S.L.
Director del projecte: Sánchez Vergara, José Ignacio
Ensenyament(s): Administració i Direcció d'Empreses
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)