Data d'alta al repositori: 2025-02-25
Resum: Aquesta investigació té com a finalitat comprovar l’eficàcia de la gamificació en l’aprenentatge de la llengua anglesa. Per comprovar-ho, s’ha realitzat una exhaustiva recerca i anàlisi sobre les característiques més notòries d’aquesta metodologia, els seus elements, els punts forts i quin paper tenen els docents dins de la gamificació. Hi ha diverses definicions per tractar la gamificació, ja que es pot aplicar en molts àmbits de la vida. Els conceptes teòrics esmentats serveixen per a fonamentar el disseny d’una sessió d’aprenentatge fent ús de la gamificació com a metodologia principal en una aula de cinquè de primària.
Matèria: Ciències de l'educació
Idioma: ca
Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departament: Filologies Romàniques
Estudiant: Aguilar Caubet, Jordi
Curs acadèmic: 2023-2024
Títol en diferents idiomes: El aprendizaje de la lengua inglesa a partir de la gamificación The learning of the English language through gamification L'aprenentatge de la llengua anglesa a partir de la gamificació
Data de la defensa del treball: 2024-10-06
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Gamificación, aprendizaje, lengua inglesa, motivación Gamification, learning, English langauage, motivation Gamificació, aprenentatge, llengua anglesam motivació
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: L'aprenentatge de la llengua anglesa a partir de la gamificació
Director del projecte: Castillo Peralta, Carmen
Ensenyament(s): Educació Primària
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)