Treballs Fi de Grau> Filologies Romàniques

L'aprenentatge de la llengua anglesa a partir de la gamificació

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:8102
    Autors:
    Aguilar Caubet, Jordi
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2025-02-25
    Resum: Aquesta investigació té com a finalitat comprovar l’eficàcia de la gamificació en l’aprenentatge de la llengua anglesa. Per comprovar-ho, s’ha realitzat una exhaustiva recerca i anàlisi sobre les característiques més notòries d’aquesta metodologia, els seus elements, els punts forts i quin paper tenen els docents dins de la gamificació. Hi ha diverses definicions per tractar la gamificació, ja que es pot aplicar en molts àmbits de la vida. Els conceptes teòrics esmentats serveixen per a fonamentar el disseny d’una sessió d’aprenentatge fent ús de la gamificació com a metodologia principal en una aula de cinquè de primària.
    Matèria: Ciències de l'educació
    Idioma: ca
    Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Departament: Filologies Romàniques
    Estudiant: Aguilar Caubet, Jordi
    Curs acadèmic: 2023-2024
    Títol en diferents idiomes: El aprendizaje de la lengua inglesa a partir de la gamificación The learning of the English language through gamification L'aprenentatge de la llengua anglesa a partir de la gamificació
    Data de la defensa del treball: 2024-10-06
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: Gamificación, aprendizaje, lengua inglesa, motivación Gamification, learning, English langauage, motivation Gamificació, aprenentatge, llengua anglesam motivació
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: L'aprenentatge de la llengua anglesa a partir de la gamificació
    Director del projecte: Castillo Peralta, Carmen
    Ensenyament(s): Educació Primària
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar