Data d'alta al repositori: 2025-02-26
Resum: Els objectius d'aquesta investigació eren analitzar l'impacte de l'aprenentatge cooperatiu en la motivació, dissenyar sessions amb aquestes metodologies i estudiar el seu efecte en el desenvolupament d'habilitats socials. Vint-i-cinc alumnes de 2n de primària van participar en la recerca. Es van utilitzar quatre instruments: dos tests, una rúbrica d’observació i sessions amb metodologies cooperatives. Es van realitzar quatre sessions utilitzant les metodologies del Jo faig, Nosaltres fem i del Trencaclosques. Els resultats mostraren nivells molt elevats de motivació intrínseca i extrínseca i una bona cooperació entre els alumnes, concloent que les sessions van ser exitoses.
Matèria: Ciències de l'educació
Idioma: ca
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departament: Pedagogia
Estudiant: Borràs Vidal, Xavi
Curs acadèmic: 2023-2024
Títol en diferents idiomes: Construïm junts: Aprenentatge cooperatiu a Educació Física, a Educació Primària We build together: Cooperative learning in Physical Education, in Primary Education Construimos juntos: Aprendizaje cooperativo en Educación Física, en Educación Primaria
Data de la defensa del treball: 2024-06-06
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Aprenentatge cooperatiu, Educació Física, Motivació Cooperative learning, Physical Education, Motivation Aprendizaje cooperativo, Educación Física, Motivación
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Construïm junts: Aprenentatge cooperatiu a Educació Física, a Educació Primària
Director del projecte: Castillo Peralta, Carmen
Ensenyament(s): Educació Primària
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)