Creation date in repository: 2025-02-26
Abstract: Els objectius d'aquesta investigació eren analitzar l'impacte de l'aprenentatge cooperatiu en la motivació, dissenyar sessions amb aquestes metodologies i estudiar el seu efecte en el desenvolupament d'habilitats socials. Vint-i-cinc alumnes de 2n de primària van participar en la recerca. Es van utilitzar quatre instruments: dos tests, una rúbrica d’observació i sessions amb metodologies cooperatives. Es van realitzar quatre sessions utilitzant les metodologies del Jo faig, Nosaltres fem i del Trencaclosques. Els resultats mostraren nivells molt elevats de motivació intrínseca i extrínseca i una bona cooperació entre els alumnes, concloent que les sessions van ser exitoses.
Subject: Ciències de l'educació
Language: ca
Subject areas: Ciències de l'educació; Education sciences; Ciencias de la educación
Department: Pedagogia
Student: Borràs Vidal, Xavi
Academic year: 2023-2024
Title in different languages: Construïm junts: Aprenentatge cooperatiu a Educació Física, a Educació Primària; We build together: Cooperative learning in Physical Education, in Primary Education; Construimos juntos: Aprendizaje cooperativo en Educación Física, en Educación Primaria
Work's public defense date: 2024-06-06
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: Aprenentatge cooperatiu, Educació Física, Motivació; Cooperative learning, Physical Education, Motivation; Aprendizaje cooperativo, Educación Física, Motivación
Confidenciality: No
Title in original language: Construïm junts: Aprenentatge cooperatiu a Educació Física, a Educació Primària
Project director: Castillo Peralta, Carmen
Education area(s): Educació Primària
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)