Data d'alta al repositori: 2025-02-26
Resum: El pati escolar és crucial per al benestar i la socialització dels infants, però molts estan desactualitzats i manquen opcions de jocs diversos. Aquest estudi analitza un pati de primària en una escola del Tarragonès, centrant-se en cicle mitjà i amb una mostra de 148 alumnes. S'ha utilitzat una metodologia mixta amb qüestionaris i entrevistes. L'objectiu és analitzar la satisfacció, les dinàmiques socials i els conflictes existents, i després introduir noves alternatives de jocs. Els resultats mostren que els nous materials han enriquit l'experiència, fomentat noves amistats i reduït la conflictivitat.
Matèria: Ciències de l'educació
Idioma: ca
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departament: Pedagogia
Estudiant: de Rialp Ferrer, Helena
Curs acadèmic: 2023-2024
Títol en diferents idiomes: Anàlisi i millora dels patis escolars: Espais per la socialització i inclusió Analysis and improvement of school playgrounds: Spaces for socialization and inclusion Análisis y mejora de los patios escolares: Espacios para la socialización e inclusión
Data de la defensa del treball: 2024-06-11
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Patis escolars, benestar emocional, diversitat d'opcions. School playgrounds, emotional well-being, diversity of options Patios escolares, bienestar emocional, diversidad de opciones.
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Anàlisi i millora dels patis escolars: Espais per la socialització i inclusió
Director del projecte: Castillo Peralta, Carmen
Ensenyament(s): Educació Primària
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)