Data d'alta al repositori: 2025-02-26
Resum: Les altes capacitats intel·lectuals es refereixen a persones amb habilitats notables en diverses àrees, per sobre de la majoria. El punt de partida d’aquest treball és una classe de quart de primària on es troben dos alumnes amb altes capacitats poc motivats a l'aula. A través d'entrevistes, s'han identificat les seves experiències escolars i s'ha desenvolupat una intervenció educativa en anglès, integrant continguts d'altres àrees. Els resultats han mostrat una resposta positiva. També s'ha decidit investigar el seu entorn familiar i educatiu, identificant la necessitat de més formació per als professors i suport a les escoles per millorar l'atenció als alumnes.
Matèria: Ciències de l'educació
Idioma: ca
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departament: Pedagogia
Estudiant: Armengol Tomàs,Adela
Curs acadèmic: 2023-2024
Títol en diferents idiomes: Estudi de cas d’altes capacitats a quart de primària. Case study of high abilities in fourth grade. Estudio de caso de altas capacidades en cuarto de primaria.
Data de la defensa del treball: 2024-06-12
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Altes capacitats, adaptació curricular, necessitats educatives. High abilities, curricular adaptation, educational needs. Altas capacidades, adaptación curricular, necesidades educativas.
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Estudi de cas d’altes capacitats a quart de primària.
Director del projecte: Castillo Peralta, Carmen
Ensenyament(s): Educació Primària
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)