Creation date in repository: 2025-02-26
Abstract: Les altes capacitats intel·lectuals es refereixen a persones amb habilitats notables en diverses àrees, per sobre de la majoria. El punt de partida d’aquest treball és una classe de quart de primària on es troben dos alumnes amb altes capacitats poc motivats a l'aula. A través d'entrevistes, s'han identificat les seves experiències escolars i s'ha desenvolupat una intervenció educativa en anglès, integrant continguts d'altres àrees. Els resultats han mostrat una resposta positiva. També s'ha decidit investigar el seu entorn familiar i educatiu, identificant la necessitat de més formació per als professors i suport a les escoles per millorar l'atenció als alumnes.
Subject: Ciències de l'educació
Language: ca
Subject areas: Ciències de l'educació; Education sciences; Ciencias de la educación
Department: Pedagogia
Student: Armengol Tomàs,Adela
Academic year: 2023-2024
Title in different languages: Estudi de cas d’altes capacitats a quart de primària.; Case study of high abilities in fourth grade.; Estudio de caso de altas capacidades en cuarto de primaria.
Work's public defense date: 2024-06-12
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: Altes capacitats, adaptació curricular, necessitats educatives.; High abilities, curricular adaptation, educational needs.; Altas capacidades, adaptación curricular, necesidades educativas.
Confidenciality: No
Title in original language: Estudi de cas d’altes capacitats a quart de primària.
Project director: Castillo Peralta, Carmen
Education area(s): Educació Primària
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)