Data d'alta al repositori: 2025-02-27
Matèria: Ciències de l'educació
Idioma: ca
Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departament: Pedagogia
Estudiant: Vizcaino Aranda, Martina
Curs acadèmic: 2023-2024
Títol en diferents idiomes: Estrategias para mejorar la comprensión lectora en el aula dirigidas a niños y niñas de segundo de educación primaria Strategies to improve reading comprehension in the classroom aimed at boys and girls in second year of primary education Estratègies per millorar la comprensió lectora a l'aula dirigides a nens i nenes de segon d'educació primària
Data de la defensa del treball: 2024-06-12
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Comprensión lectora, lectura, estrategias. Reading comprenhension, reading, strategies Comprensió lectora, lectura, estratègies.
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Estratègies per millorar la comprensió lectora a l'aula dirigides a nens i nenes de segon d'educació primària
Director del projecte: Fortuny Lahoz, Montserrat
Ensenyament(s): Educació Primària
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)