Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Estratègies per millorar la comprensió lectora a l'aula dirigides a nens i nenes de segon d'educació primària

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:8111
    Autors:
    Vizcaino Aranda, Martina
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2025-02-27
    Matèria: Ciències de l'educació
    Idioma: ca
    Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Departament: Pedagogia
    Estudiant: Vizcaino Aranda, Martina
    Curs acadèmic: 2023-2024
    Títol en diferents idiomes: Estrategias para mejorar la comprensión lectora en el aula dirigidas a niños y niñas de segundo de educación primaria Strategies to improve reading comprehension in the classroom aimed at boys and girls in second year of primary education Estratègies per millorar la comprensió lectora a l'aula dirigides a nens i nenes de segon d'educació primària
    Data de la defensa del treball: 2024-06-12
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: Comprensión lectora, lectura, estrategias. Reading comprenhension, reading, strategies Comprensió lectora, lectura, estratègies.
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: Estratègies per millorar la comprensió lectora a l'aula dirigides a nens i nenes de segon d'educació primària
    Director del projecte: Fortuny Lahoz, Montserrat
    Ensenyament(s): Educació Primària
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar