Creation date in repository: 2025-02-27
Subject: Ciències de l'educació
Language: ca
Subject areas: Ciencias de la educación; Education sciences; Ciències de l'educació
Department: Pedagogia
Student: Vizcaino Aranda, Martina
Academic year: 2023-2024
Title in different languages: Estrategias para mejorar la comprensión lectora en el aula dirigidas a niños y niñas de segundo de educación primaria; Strategies to improve reading comprehension in the classroom aimed at boys and girls in second year of primary education; Estratègies per millorar la comprensió lectora a l'aula dirigides a nens i nenes de segon d'educació primària
Work's public defense date: 2024-06-12
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: Comprensión lectora, lectura, estrategias.; Reading comprenhension, reading, strategies; Comprensió lectora, lectura, estratègies.
Confidenciality: No
Title in original language: Estratègies per millorar la comprensió lectora a l'aula dirigides a nens i nenes de segon d'educació primària
Project director: Fortuny Lahoz, Montserrat
Education area(s): Educació Primària
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)