Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Estratègies per millorar la comprensió lectora a l'aula dirigides a nens i nenes de segon d'educació primària

  • Identification data

    Identifier:  TFG:8111
    Authors:  Vizcaino Aranda, Martina
  • Others:

    Creation date in repository: 2025-02-27
    Subject: Ciències de l'educació
    Language: ca
    Subject areas: Ciencias de la educación; Education sciences; Ciències de l'educació
    Department: Pedagogia
    Student: Vizcaino Aranda, Martina
    Academic year: 2023-2024
    Title in different languages: Estrategias para mejorar la comprensión lectora en el aula dirigidas a niños y niñas de segundo de educación primaria; Strategies to improve reading comprehension in the classroom aimed at boys and girls in second year of primary education; Estratègies per millorar la comprensió lectora a l'aula dirigides a nens i nenes de segon d'educació primària
    Work's public defense date: 2024-06-12
    Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Keywords: Comprensión lectora, lectura, estrategias.; Reading comprenhension, reading, strategies; Comprensió lectora, lectura, estratègies.
    Confidenciality: No
    Title in original language: Estratègies per millorar la comprensió lectora a l'aula dirigides a nens i nenes de segon d'educació primària
    Project director: Fortuny Lahoz, Montserrat
    Education area(s): Educació Primària
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Keywords:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar