Creation date in repository: 2021-07-01
Abstract: L’educació patrimonial ha de ser inclusiva per poder garantir els drets de les persones amb discapacitat i per complir amb la normativa vigent en matèria d’inclusió educativa. Els museus, monuments i altres espais culturals, acostumen a ser coneguts a través del canal visual. Per això, el perfil en el qual es centra aquest treball és el de ceguesa i discapacitat visual. La recerca és un estudi de cas que analitza les característiques del disseny de les activitats patrimonials i la seva capacitat per atendre a la diversitat. A més, també es coneix la percepció d’educadores patrimonial respecte la temàtica.
Subject: Ciències de l'educació
Language: cat
Subject areas: Ciencias de la educación; Education sciences; Ciències de l'educació
Department: Pedagogia
Student: Romeo Boada, Adriana
Academic year: 2020-2021
Title in different languages: Lo que los ojos no ven, propuestas para una educación patrimonial inclusiva en el Real Monasterio de Santes Creus; What the eyes do not see, proposals for an inclusive heritage education in the Royal Monastery of Santes Creus; El que els ulls no veuen, propostes per una educació patrimonial inclusiva al Reial Monestir de Santes Creus
Work's public defense date: 2021-06-17
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: inclusión, discapacidad visual, educación patrimonial; inclusion, visual impairment, heritage education; inclusió, discapacitat visual, educació patrimonial
Confidenciality: No
Title in original language: El que els ulls no veuen, propostes per una educació patrimonial inclusiva al Reial Monestir de Santes Creus
Project director: Fandos Garrido, Manuel
Education area(s): Pedagogia
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)