Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-01
Resumen: L’educació patrimonial ha de ser inclusiva per poder garantir els drets de les persones amb discapacitat i per complir amb la normativa vigent en matèria d’inclusió educativa. Els museus, monuments i altres espais culturals, acostumen a ser coneguts a través del canal visual. Per això, el perfil en el qual es centra aquest treball és el de ceguesa i discapacitat visual. La recerca és un estudi de cas que analitza les característiques del disseny de les activitats patrimonials i la seva capacitat per atendre a la diversitat. A més, també es coneix la percepció d’educadores patrimonial respecte la temàtica.
Materia: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Romeo Boada, Adriana
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Lo que los ojos no ven, propuestas para una educación patrimonial inclusiva en el Real Monasterio de Santes Creus What the eyes do not see, proposals for an inclusive heritage education in the Royal Monastery of Santes Creus El que els ulls no veuen, propostes per una educació patrimonial inclusiva al Reial Monestir de Santes Creus
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-17
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: inclusión, discapacidad visual, educación patrimonial inclusion, visual impairment, heritage education inclusió, discapacitat visual, educació patrimonial
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: El que els ulls no veuen, propostes per una educació patrimonial inclusiva al Reial Monestir de Santes Creus
Director del proyecto: Fandos Garrido, Manuel
Enseñanza(s): Pedagogia
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)