Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Ensenyament de la llengua anglesa a Educació Infantil

  • Identification data

    Identifier: TFG:3302
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG3302
  • Authors:

    Corral López, Carla
  • Others:

    Creation date in repository: 2021-07-06
    Abstract: El Treball de Fi de Grau que es presenta pretén analitzar les metodologies emprades per a l’ensenyament de la llengua anglesa a les escoles públiques d’Educació Infantil, dins de la comarca del Baix Llobregat, i les seves característiques. A més, es pretén descriure el tipus de metodologies emprades pels docents en el seu context real. La informació donada pels docents i les docents de la mostra, ha estat recollida a través d’un qüestionari elaborat tenint en compte la recerca realitzada al marc teòric d’aquesta investigació. Amb aquesta informació, s’ha elaborat la investigació present.
    Subject: Educació
    Language: cat
    Subject areas: Ciències de l'educació
    Department: Pedagogia
    Student: Corral López, Carla
    Academic year: 2020-2021
    Title in different languages: Ensenyament de la llengua anglesa a Educació Infantil The teaching of english language in Early children's Education Enseñanza de la lengua inglesa en Educación Infantil
    Work's public defense date: 2021-06-17
    Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Keywords: Llengua anglesa/educació infantil/aprenentatge implícit/input/temps d’exposició a la LE/període òptim. English language/pre-school education/inherent learning/input/exposure time to the English language/optimal period. Lengua inglesa/educación infantil/aprendizaje implícito/input/tiempo de exposición a la LE/periodo óptimo.
    Confidenciality: No
    Title in original language: Ensenyament de la llengua anglesa a Educació Infantil
    Project director: Prieto Borrás, Jordi
    Education area(s): Educació Infantil
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Keywords:

    Ciències de l'educació
    Educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar