Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-06
Resumen: El Treball de Fi de Grau que es presenta pretén analitzar les metodologies emprades per a l’ensenyament de la llengua anglesa a les escoles públiques d’Educació Infantil, dins de la comarca del Baix Llobregat, i les seves característiques. A més, es pretén descriure el tipus de metodologies emprades pels docents en el seu context real. La informació donada pels docents i les docents de la mostra, ha estat recollida a través d’un qüestionari elaborat tenint en compte la recerca realitzada al marc teòric d’aquesta investigació. Amb aquesta informació, s’ha elaborat la investigació present.
Materia: Educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Corral López, Carla
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Ensenyament de la llengua anglesa a Educació Infantil The teaching of english language in Early children's Education Enseñanza de la lengua inglesa en Educación Infantil
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-17
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Llengua anglesa/educació infantil/aprenentatge implícit/input/temps d’exposició a la LE/període òptim. English language/pre-school education/inherent learning/input/exposure time to the English language/optimal period. Lengua inglesa/educación infantil/aprendizaje implícito/input/tiempo de exposición a la LE/periodo óptimo.
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Ensenyament de la llengua anglesa a Educació Infantil
Director del proyecto: Prieto Borrás, Jordi
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)