Creation date in repository: 2021-07-06
Abstract: El principal objectiu d’aquest treball de fi de grau és investigar i analitzar les diferències de gènere en alumnes de P-5 amb relació a l’assoliment de les matemàtiques aplicant la metodologia per racons. La investigació es basa en aspectes teòrics i documentals on es defensa que el sexe masculí obté millors resultats matemàtics que el femení. El tipus d’investigació que s’utilitza és mixt i es realitza un cas pràctic junt amb entrevistes a quatre mestre d’EI. Els resultats demostren millors puntuacions matemàtiques per part de les nenes d’aquesta mostra i s’evidencia que l’aprenentatge per racons està implementat amb èxit a les escoles.
Subject: Educació
Language: cat
Subject areas: Ciències de l'educació
Department: Pedagogia
Student: Obreo Val, Mireia
Academic year: 2020-2021
Title in different languages: EL MÈTODE DE RACONS DE TREBALL COM A INVESTIGACIÓ DE LES DIFERÈNCIES MATEMÀTIQUES ENTRE GÈNERES WORK CORNERS METHODOLOGY AS RESEARCH OF THE MATHEMATICAL DIFFERENCES BETWEEN GENRES EL MÉTODO DE RINCONES DE TRABAJO COMO INVESTIGACIÓN DE LAS DIFERENCIAS MATEMÁTICAS ENTRE GÉNEROS
Work's public defense date: 2021-06-17
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: Racons de treball, competència matemàtica, diferència de gènere. Work corners, mathematical competence, gender differences. Rincones de trabajo, competencia matemática, diferencia de género.
Confidenciality: No
Title in original language: EL MÈTODE DE RACONS DE TREBALL COM A INVESTIGACIÓ DE LES DIFERÈNCIES MATEMÀTIQUES ENTRE GÈNERES
Project director: Moya Pereira, Sofia
Education area(s): Educació Infantil
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)