Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-06
Resumen: El principal objectiu d’aquest treball de fi de grau és investigar i analitzar les diferències de gènere en alumnes de P-5 amb relació a l’assoliment de les matemàtiques aplicant la metodologia per racons. La investigació es basa en aspectes teòrics i documentals on es defensa que el sexe masculí obté millors resultats matemàtics que el femení. El tipus d’investigació que s’utilitza és mixt i es realitza un cas pràctic junt amb entrevistes a quatre mestre d’EI. Els resultats demostren millors puntuacions matemàtiques per part de les nenes d’aquesta mostra i s’evidencia que l’aprenentatge per racons està implementat amb èxit a les escoles.
Materia: Educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Obreo Val, Mireia
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: EL MÈTODE DE RACONS DE TREBALL COM A INVESTIGACIÓ DE LES DIFERÈNCIES MATEMÀTIQUES ENTRE GÈNERES WORK CORNERS METHODOLOGY AS RESEARCH OF THE MATHEMATICAL DIFFERENCES BETWEEN GENRES EL MÉTODO DE RINCONES DE TRABAJO COMO INVESTIGACIÓN DE LAS DIFERENCIAS MATEMÁTICAS ENTRE GÉNEROS
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-17
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Racons de treball, competència matemàtica, diferència de gènere. Work corners, mathematical competence, gender differences. Rincones de trabajo, competencia matemática, diferencia de género.
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: EL MÈTODE DE RACONS DE TREBALL COM A INVESTIGACIÓ DE LES DIFERÈNCIES MATEMÀTIQUES ENTRE GÈNERES
Director del proyecto: Moya Pereira, Sofia
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)