Creation date in repository: 2023-01-11
Abstract: He observat que els alumnes presenten dificultats davant les emocions. No en diferenciar-les, sinó en interpretar-les en altres companys i/o mostrar les pròpies canalitzant-les. El domini d’aquestes, constitueix una eina essencial en un món cada vegada més complex i tecnificat. L’objectiu perseguit és poder demostrar si el conte és una eina d’aprenentatge emocional en l’educació infantil, si és la millor manera de tractar-les, i observar si són interioritzades i manifestades pels educands. A partir de les dades recollides, es coneixerà les diverses visions de la intel·ligència emocional, quins contes afavoreixen l’adquisició, i es crearà una proposta didàctica d’intervenció a l’aula.
Subject: Educació emocional
Language: cat
Subject areas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Department: Pedagogia
Student: Contreras Cáceres, Ana
Academic year: 2021-2022
Title in different languages: Working on emotional intelligence from chindren's literature Trabajar la inteligencia emocional a partir de la literatura infantil
Work's public defense date: 2022-06-06
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: Inteligencia emocional, Educación emocional, Cuento Emotional intelligence, Emotional education, Storytelling Intel·ligència emocional, Educació emocional, Conte
Confidenciality: No
Title in original language: Treballar la intel·ligència emocional a partir de la literatura infantil
Project director: Mogas Recalde, Jordi
Education area(s): Educació Infantil
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)