Fecha de alta en el repositorio: 2023-01-11
Resumen: He observat que els alumnes presenten dificultats davant les emocions. No en diferenciar-les, sinó en interpretar-les en altres companys i/o mostrar les pròpies canalitzant-les. El domini d’aquestes, constitueix una eina essencial en un món cada vegada més complex i tecnificat. L’objectiu perseguit és poder demostrar si el conte és una eina d’aprenentatge emocional en l’educació infantil, si és la millor manera de tractar-les, i observar si són interioritzades i manifestades pels educands. A partir de les dades recollides, es coneixerà les diverses visions de la intel·ligència emocional, quins contes afavoreixen l’adquisició, i es crearà una proposta didàctica d’intervenció a l’aula.
Materia: Educació emocional
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Contreras Cáceres, Ana
Curso académico: 2021-2022
Título en diferentes idiomas: Working on emotional intelligence from chindren's literature Trabajar la inteligencia emocional a partir de la literatura infantil
Fecha de la defensa del treball: 2022-06-06
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Inteligencia emocional, Educación emocional, Cuento Emotional intelligence, Emotional education, Storytelling Intel·ligència emocional, Educació emocional, Conte
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Treballar la intel·ligència emocional a partir de la literatura infantil
Director del proyecto: Mogas Recalde, Jordi
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)