Creation date in repository: 2023-07-17
Abstract: El treball es presenta com una investigació que busca explicar la realitat de les ZER i les escoles rurals catalanes en el tractament del patrimoni cultural i l'entorn local per l'aprenentatge i l'arrelament al municipi. És tracta de veure com els alumnes, els professionals, les posicions adoptades enfront de l'atenció del patrimoni i de l'entorn, els factors multiculturals dels infants, els canvis estructurals en les escoles, el paper de les famílies, entre altres factors, són responsables de les moltes problemàtiques que neixen a les mateixes escoles i que poden ser traslladables a tot allò que succeeix al poble
Subject: Escoles rurals
Language: cat
Subject areas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Department: Pedagogia
Student: Gavilán Entrena, Daniel
Academic year: 2021-2022
Title in different languages: Estudi del món rural. Anàlisi de les escoles rurals a través de la socialització del patrimoni cultural i l'entorn local. Study of the rural world. Analysis of rural schools through the socialization of cultural heritage and the local environment. Estudio del mundo rural. Analisis de las escuelas rurales a través de la socialización del patrimonio cultural y el entorno local.
Work's public defense date: 2022-06-15
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: escola rural, patrimoni cultural, entorn cultura rural school, cultural heritage, environament escuela rural patrimonio cultural, entorno
Confidenciality: No
Title in original language: Estudi del món rural. Anàlisi de les escoles rurals a través de la socialització del patrimoni cultural i l'entorn local.
Project director: Fandos Garrido, Manuel
Education area(s): Pedagogia
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)