Fecha de alta en el repositorio: 2023-07-17
Resumen: El treball es presenta com una investigació que busca explicar la realitat de les ZER i les escoles rurals catalanes en el tractament del patrimoni cultural i l'entorn local per l'aprenentatge i l'arrelament al municipi. És tracta de veure com els alumnes, els professionals, les posicions adoptades enfront de l'atenció del patrimoni i de l'entorn, els factors multiculturals dels infants, els canvis estructurals en les escoles, el paper de les famílies, entre altres factors, són responsables de les moltes problemàtiques que neixen a les mateixes escoles i que poden ser traslladables a tot allò que succeeix al poble
Materia: Escoles rurals
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Gavilán Entrena, Daniel
Curso académico: 2021-2022
Título en diferentes idiomas: Estudi del món rural. Anàlisi de les escoles rurals a través de la socialització del patrimoni cultural i l'entorn local. Study of the rural world. Analysis of rural schools through the socialization of cultural heritage and the local environment. Estudio del mundo rural. Analisis de las escuelas rurales a través de la socialización del patrimonio cultural y el entorno local.
Fecha de la defensa del treball: 2022-06-15
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: escola rural, patrimoni cultural, entorn cultura rural school, cultural heritage, environament escuela rural patrimonio cultural, entorno
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Estudi del món rural. Anàlisi de les escoles rurals a través de la socialització del patrimoni cultural i l'entorn local.
Director del proyecto: Fandos Garrido, Manuel
Enseñanza(s): Pedagogia
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)