Treballs Fi de Grau> Psicologia

Comparació de patis d'escoles d'educació lliure i d'escoles d'educació reglada

  • Identification data

    Identifier: TFG:6004
    Authors:
    Ezquerra Caballero, Andrea
  • Others:

    Creation date in repository: 2023-07-17
    Abstract: El Treball de Fi de Grau que es presenta a continuació té com a objectiu principal demostrar a petita escala quina és la veritable relació entre una òptima utilització dels patis d'educació infantil i les dues tipologies d'educació; reglada i lliure, també, comprovar quin patró segueixen pel que fa als espais, els materials i la utilització. Per tal de dur a terme aquesta investigació es van realitzar setze entrevistes: vuit a escoles d'educació lliure i vuit a escoles d'educació reglada. Les dades obtingudes es van comparar i es va extreure que: són les escoles d'educació lliure investigades què tenien una major prevalença en els ítems investigats i, per tant, els patis eren més competencials pel que fa als materials, la utilització, els espais i l'aprenentatge dels infants. A més, cal destacar que tenien majors espais naturals, que beneficien el joc, l'aprenentatge i la salut dels infants.
    Subject: Educació
    Language: cat
    Subject areas: Treball social
    Department: Psicologia
    Student: Ezquerra Caballero, Andrea
    Academic year: 2022-2023
    Title in different languages: Comparación de patios de escuelas de educación libre i de escuelas de educación reglada Comparison of playgrounds of schools of free education and schools of formal education Comparació de patis d'escoles d'educació lliure i d'escoles d'educació reglada
    Work's public defense date: 2023-06-15
    Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Keywords: Patios de educación infantil, educación reglada, educación libre, naturalización, competenciales i aprendizajes. Playgrounds for early childhood education, formal education, free education, naturalization, competencies and learning. Patis d’educació infantil, educació reglada, educació lliure, naturalitzats, competencials i aprenentatges.
    Confidenciality: No
    Title in original language: Comparació de patis d'escoles d'educació lliure i d'escoles d'educació reglada
    Project director: Fortuny, Montserrat
    Education area(s): Educació Infantil
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Keywords:

    Treball social
    Educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar