Treballs Fi de Grau> Psicologia

Comparació de patis d'escoles d'educació lliure i d'escoles d'educació reglada

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:6004
  • Autores:

    Ezquerra Caballero, Andrea
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2023-07-17
    Resumen: El Treball de Fi de Grau que es presenta a continuació té com a objectiu principal demostrar a petita escala quina és la veritable relació entre una òptima utilització dels patis d'educació infantil i les dues tipologies d'educació; reglada i lliure, també, comprovar quin patró segueixen pel que fa als espais, els materials i la utilització. Per tal de dur a terme aquesta investigació es van realitzar setze entrevistes: vuit a escoles d'educació lliure i vuit a escoles d'educació reglada. Les dades obtingudes es van comparar i es va extreure que: són les escoles d'educació lliure investigades què tenien una major prevalença en els ítems investigats i, per tant, els patis eren més competencials pel que fa als materials, la utilització, els espais i l'aprenentatge dels infants. A més, cal destacar que tenien majors espais naturals, que beneficien el joc, l'aprenentatge i la salut dels infants.
    Materia: Educació
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Treball social
    Departamento: Psicologia
    Estudiante: Ezquerra Caballero, Andrea
    Curso académico: 2022-2023
    Título en diferentes idiomas: Comparación de patios de escuelas de educación libre i de escuelas de educación reglada Comparison of playgrounds of schools of free education and schools of formal education Comparació de patis d'escoles d'educació lliure i d'escoles d'educació reglada
    Fecha de la defensa del treball: 2023-06-15
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: Patios de educación infantil, educación reglada, educación libre, naturalización, competenciales i aprendizajes. Playgrounds for early childhood education, formal education, free education, naturalization, competencies and learning. Patis d’educació infantil, educació reglada, educació lliure, naturalitzats, competencials i aprenentatges.
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: Comparació de patis d'escoles d'educació lliure i d'escoles d'educació reglada
    Director del proyecto: Fortuny, Montserrat
    Enseñanza(s): Educació Infantil
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Treball social
    Educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar