Creation date in repository: 2025-01-25
Abstract: Aquest treball investiga els conflictes a l'aula d'Educació Infantil des d'una perspectiva pacificadora, resolutiva i analítica, rebutjant la visió bel·licista per establir pautes òptimes de gestió i extracció d'aprenentatges. L'anàlisi teòrica aborda les respostes de nens i docents basades en Kreidler i en les pautes de gestió de conflictes de Montessori. Mitjançant enquestes, qüestionaris i dinàmiques d'aprenentatge, s'evidencia la diversitat de conflictes a l'aula, els contextos que afavoreixen la seva resolució i el paper dels implicats (alumnes, docents, famílies) en la seva gestió.
Subject: Gestió de conflictes
Language: cat
Subject areas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Department: Pedagogia
Student: Navas Fuentes, Pol
Academic year: 2023-2024
Title in different languages: El conflicto en el aula de Educación Infantil The conflict in the Early Childhood Education classroom El conflicte a l'aula d'Educació Infantil
Work's public defense date: 2024-06-11
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: Conflicto, pedagogia restaurativa, educación pacifista Conflict, restorative pedagogy, pacifist education Conflicte, pedagogia restaurativa, educació pacifista
Confidenciality: No
Title in original language: El conflicte a l'aula d'Educació Infantil
Project director: Margalef Vernet, Maria Carme
Education area(s): Educació Infantil
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)