Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Metodologies actives: el paper de les caixes d’aprenentatge

  • Identification data

    Identifier:  TFG:8426
    Authors:  Mola Moya, Laia
  • Others:

    Creation date in repository: 2025-07-03
    Abstract: El treball amb caixes d'aprenentatge en anglès en una aula d’infantil internivell de l'escola Riu i Mar millorarà les competències lingüístiques, socials i emocionals dels infants, afavorint una adquisició natural de l'idioma a través de la interacció entre infants de diferents edats, en un context d'aprenentatge col·laboratiu i lúdic.
    Subject: Aprenentatge actiu
    Language: ca
    Subject areas: Ciencias de la educación; Education sciences; Ciències de l'educació
    Department: Pedagogia
    Student: Mola Moya, Laia
    Academic year: 2024-2025
    Title in different languages: Metodologias activas: el papel de las cajas de aprendizaje; Active metodologies: the paper of the learning boxes
    Work's public defense date: 2025-06-12
    Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Keywords: Educación infantil, escuela, Maria Montessori; Llittle childhood education, school, Maria Montessori; Educació infantil, escola, Maria Montessori
    Confidenciality: No
    Title in original language: Metodologies actives: el paper de les caixes d’aprenentatge
    Project director: Rillo Lleixà, Maria Teresa
    Education area(s): Educació Primària
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Keywords:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Aprenentatge actiu
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar