Creation date in repository: 2025-07-03
Abstract: L’ús de la tecnologia en l’educació infantil està present, però sovint no es reflexiona prou sobre el seu impacte en l’aprenentatge dels infants. Aquest estudi analitza com els contes digitals interactius influencien la motivació, l’atenció, la participació i la comprensió dels infants d’I5 en comparació amb els contes tradicionals. Realitzat en dues aules, un grup va escoltar un conte tradicional i l’altre un conte digital interactiu. Mitjançant observacions, es va avaluar l’impacte d’aquestes dues metodologies, amb l’objectiu de reflexionar sobre el potencial educatiu dels recursos digitals a l’Educació Infantil.
Subject: Llibres interactius
Language: ca
Subject areas: Ciències de l'educació; Education sciences; Ciencias de la educación
Department: Pedagogia
Student: Gómez Lafuente, Iris Beth
Academic year: 2024-2025
Title in different languages: Tecnologia i narrativa: com influeixen els contes digitals en l'aprenentatge infantil; Technology and Narrative: How Digital Stories Influence Children's Learning; Tecnologia y narrativa: como influyen los cuentos digitales en el aprendizaje infantil
Work's public defense date: 2025-06-10
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: Contes digitales interactius, motivació, participació, tecnologia; interactive digital stories, motivation, participation, technology.; Cuentos digitales interactivos, motivación participación, tecnologia
Confidenciality: No
Title in original language: Tecnologia i narrativa: com influeixen els contes digitals en l'aprenentatge infantil
Project director: Grau Castell, Laia
Education area(s): Educació Infantil
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)