Creation date in repository: 2025-07-07
Abstract: Aquest treball de fi de grau analitza si la gamificació pot afavorir la inclusió a l’aula. Es va dissenyar una Situació d’Aprenentatge amb joguines Playmobil per promoure el respecte i la cooperació entre 27 alumnes. A través de la creació d’una societat ideal en grups temàtics (professions), es van fomentar valors inclusius. El 85% va participar activament i va comprendre la importància de la inclusió i la diversitat. Els resultats confirmen que la gamificació és una eina útil per millorar la convivència i promoure actituds inclusives a l’entorn escolar.
Subject: Ludificació
Language: ca
Subject areas: Ciencias de la educación; Education sciences; Ciències de l'educació
Department: Pedagogia
Student: Nogués Castell, Gerard
Academic year: 2024-2025
Title in different languages: Playmobil e inclusión educativa: una propuesta gamificada para el desarrollo de la inclusión en el aula.; Playmobil and educational inclusion: a gamified proposal for developing inclusion in the classroom.; Playmobil i inclusió educativa: una proposta gamificada per al desenvolupament de la inclusió a l’aula.
Work's public defense date: 2025-06-11
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: gamificación, inclusión, Playmobil; gamification, inclusion, Playmobil; gamificació, inclusió, Playmobil
Confidenciality: No
Title in original language: Playmobil i inclusió educativa: una proposta gamificada per al desenvolupament de la inclusió a l’aula.
Project director: Grau Castell, Laia
Education area(s): Educació Primària
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)