Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Playmobil i inclusió educativa: una proposta gamificada per al desenvolupament de la inclusió a l’aula.

  • Identification data

    Identifier:  TFG:8452
    Authors:  Nogués Castell, Gerard
  • Others:

    Creation date in repository: 2025-07-07
    Abstract: Aquest treball de fi de grau analitza si la gamificació pot afavorir la inclusió a l’aula. Es va dissenyar una Situació d’Aprenentatge amb joguines Playmobil per promoure el respecte i la cooperació entre 27 alumnes. A través de la creació d’una societat ideal en grups temàtics (professions), es van fomentar valors inclusius. El 85% va participar activament i va comprendre la importància de la inclusió i la diversitat. Els resultats confirmen que la gamificació és una eina útil per millorar la convivència i promoure actituds inclusives a l’entorn escolar.
    Subject: Ludificació
    Language: ca
    Subject areas: Ciencias de la educación; Education sciences; Ciències de l'educació
    Department: Pedagogia
    Student: Nogués Castell, Gerard
    Academic year: 2024-2025
    Title in different languages: Playmobil e inclusión educativa: una propuesta gamificada para el desarrollo de la inclusión en el aula.; Playmobil and educational inclusion: a gamified proposal for developing inclusion in the classroom.; Playmobil i inclusió educativa: una proposta gamificada per al desenvolupament de la inclusió a l’aula.
    Work's public defense date: 2025-06-11
    Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Keywords: gamificación, inclusión, Playmobil; gamification, inclusion, Playmobil; gamificació, inclusió, Playmobil
    Confidenciality: No
    Title in original language: Playmobil i inclusió educativa: una proposta gamificada per al desenvolupament de la inclusió a l’aula.
    Project director: Grau Castell, Laia
    Education area(s): Educació Primària
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Keywords:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ludificació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar