Treballs Fi de Grau> Antropologia, Filosofia i Treball Social

Educació Social i Treball Social: El tàndem necessari per una intervenció socioeducativa integral.

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:3162
    Autores:
    Botella Fernández, Melani
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2021-05-04
    Resumen: It proposes that there is an uneven argument between Social Education and Social Work, because there are singular characteristics that differentiate between them. We observe two important elements of disagreement between the discussion. Firstly the genesis, the principal purpose, the history in the time due to it emerges like social action with several functions in a different historic moment, where the society had social necessities to coat for the warlike situation they had. The other, the academization, the university recognition, the junctures of the universities are distinct in the time. The processes of insertion at the academy have been several and segregated. However, there are links of union in the labour exercise and the social act that take both professions. They are the same professionals who look that the social educators and social workers are everything that complements the daily practice Predomina un discurs diferenciador vers l’Educació Social i el Treball Social, pel fet que existeixen característiques singulars que els diferencien. Observem dos elements importants de distanciació: el gènesi, la finalitat inicial, la història en el temps, donat que emergeixen com acció social amb diverses funcions, en diferents moments històrics, on la població tenia necessitats socials que cobrir derivades de la situació bèl·lica en la que es trobaven. D’altra banda, l’academització, el reconeixement universitari, les conjuntures de les universitats són diferents en el temps. Els processos d’inserció en l’acadèmia han estat diversos i segregats. No obstant, existeixen nexes d’unió en l’exercici laboral i l’acció social que prenen ambdós professions. Són els mateixos professionals els que veuen els educadors/es i treballadors/es socials com un tot que es complementa en la pràctica diària.
    Materia: Treball social
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Trabajo social Social Work Treball social
    Departamento: Antropologia, Filosofia i Treball Social
    Estudiante: Botella Fernández, Melani
    Curso académico: 2019-2020
    Título en diferentes idiomas: Educación social y trabajo social: El tándem necesario para una intervención socioeducativa. Social Education, Social Work, social and educational intervention. Educació Social i Treball Social: El tàndem necessari per una intervenció socioeducativa integral.
    Fecha de la defensa del treball: 2020-01-07
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: Educación social, trabajo social, intervención socioeducativa. Social Education, Social Work, social and educational intervention. Educació Social, Treball Social, intervenció socioeducativa.
    Confidencialidad: No
    Créditos del TFG: 6
    Título en la lengua original: Educació Social i Treball Social: El tàndem necessari per una intervenció socioeducativa integral.
    Director del proyecto: Torrens Bonet, Ramona
    Enseñanza(s): Treball Social
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Trabajo social
    Social Work
    Treball social
    Treball social
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar